Pencarian 10 Header Blog Tercantik 2010

Oh oh! Aku pun hampir terlupa yang aku ada join satu contest ni ha. Maklum la contest ni takde hadiah. Tu yang boleh terlupa tu. Wakaka. Ntah hape2 je perangai. Saje je join nak syok2. Contest ni macam pertandingan jugak la. Eh? Contest dengan Pertandingan tu bukan ke sama je maksud die? Oh oh! Aku dah blur. Maklum la demam2 ni otak tak berapa boleh nak berfungsi dengan baik ye kawan2. Ting tong sikit. Kui3.



Ini adalah Pencarian 10 Header Blog Tercantik 2010. Disebabkan aku PERASAN header blog aku sangatttttt cantik maka aku pun tergedik2 la nak join contest tu. Cantik tak header aku? Kalau cantik sila lah vote aku [DI SINI] ye kawan2 yang disayangi semua. Tetibe nak sayang2 la dengan korang semua la kan sebab nak meraih simpati. Wahaha. Kalau anda sudi sila lah click pada URL belog aku : riesha-ariesha.blogspot.com. Undian anda sangat bermakna dan didahului dengan ucapan terima kasih. Terskema la pulak. Hiks.



* Header ni la aku pertaruhkan*

Sebenarnye contest ni dianjurkan secara suke2 saje oleh encik Faisal Abdullah. Walaupun tiada sebarang hadiah diberikan tapi contest ni macam syok jugak la nak join. Boleh la tunjukkan bakat memasing yang kreatif buat header belog. Tapi aku rase la kan. Ramai jugak yang join ni tak buat sendiri header dorang. Mesti ade jugak yang upah2 punye la. Macam tak adil la pulak kan bagi yang buat header sendiri macam aku ni kalau tak tercalon. Nak protes! Haha.



Tapi tapi..dah nama pun pertandingan. Tak kesah la kan. Lagipun bukan dapat hadiah. Tak elok nak gaduh2 ni cik sha oi. Kui3. Mana ade aku cari gaduh la. Saje je tu buat gimik. Orang pun bukan tahu header dorang2 yang join tu buat sendiri @ upah. Kan kan? Tak penting itu semua. Janji ade header kat belog memasing. Header tu kan pengenalan belog kite. Betul tak?



Jadi pada kawan2 aku yang baik hati lagi pemurah, silalah ringan2kan jari anda untuk klik2 pada URL belog aku riesha-ariesha.blogspot.com >> di sini ye. Jasa anda amatlah dihargai. Dapat tercalon dalam senarai 10 header tercantik tu pun dah ok walaupun tak berada di tempat pertama. Lagipun aku tengok macam hebat2 je pesaing2 aku yang tersenarai tu. Wuuu.



Oh oh! Untuk makluman semua, header aku ni aku buat sendiri ye menggunakan photoshop. Tak main la upah2. Aku kan kreatif orangnye. Wekkkk! Muntah. Perasan tak habes2 minah ni kan? Kui3. Tarikh tamat undian adalah pada 30/12/2010 ye kawan2. SILALAH undi saye beramai-ramai. Sekian mekaseh.



Bisik2:: Semua follower aku WAJIB vote aku. Wahaha. *Gelak jahat.


7 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. ai2..
    berblogwalking jap ekh..
    huhu..
    bdw,nice blog!:D
    http://lurvemecuppycake.blogspot.com

    BalasPadam
  2. merah mak ngah la kepala blog dia. heh. pwit.

    BalasPadam
  3. peeewit nk knal ngan awek kat atas tu boleh ngehngehngeh

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan