Bile angin kus kus menyerang

uiii. gile gagah nak update blog kul 2.40 pagi. selalu time ni aku dah berlayar ke alam lain. tak sedo2 diri dah. ni ape aku dok buat lagi tercongok depan lappy buruk aku ni ha meng'update' blog. kang tak terbangun sahur naya je. eh? boleh sahur awal kan? nanti bangun subuh je kul 6 lebih. ahaha.


sebeno nye aku dah terbungkang dah awal2 tadi lagi. pastu terkejut jaga sebab belum isya'. astaghfirullah. boleh lak aku melewatkan solat. ish3. uiks? kantoi di situ aku tak pergi terawih. hoho. memang ada niat nak pergi. tapi tak terpergi-pergi lagi. batuk2 ni ha. kang dok kong kong batuk tambah dengan sroott sroott 'cendol' kat mesjid time orang dok khusyuk solat kang tak sopan lak kan. terpaksa la batalkan niat nak pergi terawih. takpe2. nanti dah sehat aku pergi terawih eh. janji yang wajib 5 waktu tu tak tinggal. terawih sunat je. buat dapat pahala tak buat takpe. kan2?


eh. malam tadi aku macam berangin kus kus sket. aku mengamuk g sound bebudak yang main mercun kat depan rumah ni ha. hambek kau! tak sekolah betul budak2 ni. tak paham bahasa ke. tak hormat jiran tetangga langsung. bukan tak tahu kat rumah ni ade baby kecik. dah la si iqbal tu demam. nak tido pun susah. dah die syok tido angpa p baling2 mercun lak. terkejut la si kecik tu. mahu aku tak p sound. 2 kali sound, baik sat diam. kali ke3 buat aku p tunggu depan depa lagi tengok berani ke tak main. terus seko2 macam tikus. tahu takut. kang aku panggil polis baru tau. mengganggu ketenteraman awam la kirenye tu. putus jari baru tahu. huh!


ok la weh. aku nak membuta sat. macam ngantuk lak rase. mintak2 la terjaga sahur kang. hehe. kalau rajin sahur kang aku membebel lagi kat blog ni. kui3. jom tido! selamat bersahur buat yang masih berjaga skang ni dan bercadang nak sahur dah. aku tido dulu. daaaa.



bisik2:: pagi2 buta pun ade mood nak membebel panjang berjela aku ni kan? haha..

5 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. eh saya pun pernah jugak update lepas sahur la tapi..hakhakhak!

    BalasPadam
  2. ZE::
    betul2..bile pagi2 je ade je idea datang mencurah2..

    PR::
    ko panggil aku mak nenek yg suka membebel??ahahaha..ade la kot sket2..sbb aku mmg kuat membebel..

    BalasPadam
  3. sepet::
    owh..pernah eh??hehe..saya lepas sahur konfom terbungkang..update dala mimpi je..kui3..

    lolly::
    erk??kui3..xpe lolly..terawih sunat je..^_^

    BalasPadam
  4. Terrific, that' s exactly what I was seeking for! You just spared me alot of work

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan