Terasa tua pulak diri ini

sejak 2 menjak ni pemalas betol aku nak update blog..konon2 nak update sehari satu entri..harem tak terbuat..3 4 hari sekali baru terhegeh nak update blog..letih kerja la katakan..malam2 konfom terbungkang awal..kui3..tapi 2 3 malam ni aku takde la tido awal mane pun..dah rajin kluaq melewaq malam2 buta aku ni ha..ish3..astaghfirullah 'al-azim..ape la nak jadi aku ni..


jangan salah faham dulu..aku bukan kluaq merayap tak tentu hala ye..aku g melepak je..best jugak melepak malam2 eh..hak3..hep2! aku bukan melepak tepi jalan la..aku p melepak rumah paklang aku..die baru pindah sini..5 hari yang lalu..kat dalam taman perumahan aku ni ha..rumah dekat lorong rumah maksu aku jugak..tak jauh pun dari rumah aku..eh2..skali 3 bradik dok satu taman daa..mak, maksu dengan paklang..hik3..raya nanti senang la..tak payah p jauh2..ye dak??


*qistina yang comel!!*


nak tahu ke sebab ape aku rajin sangat p lepak rumah paklang aku?? sebab si kenit ni la..qistina nama die..ololo..comel betul budak ni..geram aku..ni cucu paklang aku..die kalau bercakap tak henti2 dengan bahasa ala2 arab die..haha..sepatah ape pun aku tak faham ape die dok membebel..tapi die COMEL!! maka sebab tu la malam2 aku rajin p lepak sana ye..balik2 kerja..mandi, solat..pastu tak sempat nak dinner terus p rumah paklang..sebab nak main dengan si kenit ni..hehe..ari ni je aku tak kuar rumah..malas lak rasa..


hmm..nanti mak aku lak dapat cucu sulung..kakak aku ade kat spital skang ni..3 hari dah masuk spital..sepatutnye die dah deliver..ni dah overdue..baru buka 3cm..baby die takmo kuar lagi ke..baby oo baby..kuar la cepat..makngah tak sabo nak buli2 ni..hehe..aiyo..aku jadi makngah le tak lama lagi eh..alahai..terasa tua nye diri ini..huk3..eh! takpe2..yang penting muke maintain awet mude..hak3..






bisik2:: anak sepupu dah ade 2 orang..alia dengan qistina..pasni dapat anak sedara lak..jadi la 3 orang..raya ni bankrap la aku..huwaaaaa..


2 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. wahh...comel sg2 si qistina ni...:-)

    bila nk ade baby sendiri pulak?

    BalasPadam
  2. Bermain dengan bayi-bayi adelah perkara yang best sehingga menyebabkan kita pon mau ade baby sendiri.. Heehee.. :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan