Cerita Pasal Kahwin


Salam Maal Hijrah...


hmm...ari ni aku nk cite pasal kawen2 la..
maklum la musim kenduri kawen+musim ujan skrg ni...
kejiranan aku skang ni mmg musim wat kenduri la...
tiap2 minggu leh dikatakan ada je kenduri...
minggu ni rumah org ni..minggu depan rumah org tu..minggu depan2 rumah org belakang lak..
pendek kata ade je la kenduri kawen2 ni...
smpai paksu aku cakap lorong rumah aku ni lorong kenduri2..haha...
lawak tul...tp mmg betul pun...kui3...
aku sndri dh x larat nk join mak aku g mkn kenduri...
mcm nk muntah pun ade...
dh tu...bile g kenduri je lauknye sma sepesen...T_T



~*~*~*~*~*~*~*~



cakap pasal kenduri ni...
hmm..aku bile lg eh??hahaha...
dh gatai nampak cik sha...
idak le..aku xde pun terfikir lg hal2 kawen ni...
not stable yet okey...huu..
skrg dlm pale otak fikir nk cri keje tetap je..huk3..
dh berbulan tnm anggur ni..bdn pun dh mbulat..
bosan thap gaban dh..
aku nak keje!!!!



~*~*~*~*~*~*~



ops..melalut lak..hik3...
ok smbg cite...
hmm...kawan2 aku sume dh lepas..
dh bergelar suami@isteri kpd somebody..
ade gak yg dh jadi pa@ma...
mungkin rezeki dorg agaknye...
dipermudahkan urusan kawen2 ni...
sume tu kerja Allah..
mudah2an berkekalan la perkahwinan kawan2 aku 2..amin...



~*~*~*~*~*~*~*~*~



pagi jumaat@9hb/12 yg lalu aku travel sorg2 g johor...
nek kematu bontot aku dibuatnye smpai 13 jam bertapa dlm bas 2..
dr ari cerah aku bertolak smpai dh gelap gelita bru kaki jejak kat jb..fuh...
sian hubby kawan aku tggu aku berjam2 x smpai2...
dh le soknye nk bernikah...hik3..
eh...lupe lak aku nk kabo...
aku turun johor tu sbb nk tgk kawan aku time kampus dlu kawen...
SALMIAH RAMLI namanye...nama husband die HAFIDZ je yg aku thu..hik3..
si hafidz ni la yg jemput aku kat stesen bas larkin..sian gile..
pengantin mai jemput tetamu dr jauh dtg..hik3...
time kaseh la...rsa dihargai betul..
jauh2 dtg dr penang..pengantin sndri yg jemput..ngee...10Q apiz!!!



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~






1st time tgk adat org johor kawen...
bes gak..dpt pengalaman bru..asek tgk org penang je kawen...hahaha...
time kenduri 2 aku ade gak nyibok jd tol x bg pengantin laki tgk pengantin pompuan..
dpt la RM1...haha...ok la...yg penting dpt rsa sndri pengalaman 2..
lawak pun ade gak..ngahaha...



akhirnye jd isteri org dh kawan aku si Sal ni..hehehe...
SELAMAT PENGANTIN BARU Sal n Apiz..
semoga korang bahagia dan kekal smpai akhir hayat...amin...



eh...nnt aku upload gmbar msa kenduri si Sal n Apiz ni..
skang xde mud lg nk attach2 gmbr ni...
mud skang ni nk membebel2 je...hehe...
lgpun gmbr ade dlm memori kad kamera..
malas nk transfer kt laptop lg..haha...
nnt aku update n attach gmbo nye..okey!!



~*~*~*~*~*~*~*~



takat ni dulu bebelan aku tuk ari ni..
eh...jap2...terlupe 1 benda...
tahniah wat skuad bola sepak Malaysia...
cayalah...emas tuk Malaysia...
menang 1-0 dgn Vietnam...
akhirnya setelah 20thn menanti nk menang bola tuk sukan Sea termakbul..
yeay!!!sgt suke,gembira,teruja,terlompat2 n yg seangkatan dgnnya...haha...



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~



lastly....
Salam Maal Hijrah...
dah masuk tahun baru 1431Hijrah...
semoga kita pun turut berhijrah diri ke arah yang lebih baik..
perkukuhkan azam yang baru...
insyaAllah...semoga sentiasa di bawah lindungan Allah SWT..
amin...



...nite...


Catat Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan