Chipmunks ♥ chipettes

td aku kuar sorg2 g jusco bandar perda nk amik spek mata aku yg baru wat..yeay!!!dpt spek mata baru...mak sponsor...rm380 tuh..bapak mahal spek baru aku...jenama playboy lg bingkai die...kih2..mekaseh mak...suke2...(^_^)v


bapak ramai gile org kt shopping kompleks ari ni...parking penuh...terpaksa aku parking jauh dr lift td..huk3..paling ramai org cine la..aku masuk kedai buku penuh dorg...masuk jusco nk beli adiah kawen penuh dorg...masuk tgk wayang pun penuh dgn dorg jgk..ish3...mna2 je aku pegi td penuh dgn dorg je..pening gile tgk org ramai2...tp belasah gak la..dh la aku sorg2..menjadik tu g jalan sorg2...my laling risau aku g sorg2..takot aku kena ngorat r tu..cesh...perasan..mcm ade org nk ngorat aku..ingat lawa sgt ke cik sha oi...uweekkk...perasan je lebih...T_T


td aku g tgk cite chipmunks baru...best gile siot...cumil2 tul la 6 eko makhluk 2...geram aku...COMEL sgt2!!!!x caye???tgk gambo kt bwh ni...mmg sgt comel...

alvin,simon dgn theodore dah ade gelpren..comel gile gelpren dorg... gelpren dorg ni digelar chipettes...ade brittany,jeanette dgn eleanor...mantap siot grup chipettes ni menari dgn nyanyi..sgt2 comel...spjg tgk cite ni aku asek dok sebut...



"wahhh!!!comelnye...""eee...kiut!!!""haha..comel gile!"...

dr mula cite smpai dh habes..mesti cine kt sebelah aku tu kta aku x betul..ahh..lantak la...aku pedulik hape..hik3...aku bayo tiket k...penuh panggung td...xde seat kosong lsg...yg ramai tgk org cine...melayu ade la 2-3 kerat...india aku x nmpk lak..hik3...sib bek aku g beli tiket td ade lg tiket ksg...tgl 3 seat je msa tu..dpt seat best lak..tgh2..puas gile tgk..sib bek p tgk sorg2...sng sket..mmg layan habes la td..hehehe...sape x tgk lg bek pegi tgk..mmg puas ati la..haha..aku mmg gile cite katun comel2 mcm tu..dan aku mmg gile wayang..smpai mak aku kta aku hantu wayang..muahaha...

ok la...aku nk tido dlu..sok kena bgn awl...nak ikut BFF aku p mekap...sok kenduri kawen die...aku jdik pngapit..hik3..asek jd pengapit je aku ni...aku nye x kawen2 lg..huhu..sabo ye cik sha...nnt dh smpai seru kawen la 2...tggu my laling dh betul2 bersedia n dh stabil...ade jodoh x ke mana..hehe..insyaAllah..amin...



dh r...kang mlalut2 lak..hehe..nite2...zzzz....

Catat Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan